måndag 15 juli 2013

Grattis min son!! Theo 8 år, det här har du missat...

Till dig Theo, om du får lite hjälp så kanske du kan titta på vad du missat sedan vi sist sågs...

Tänker på dig varje dag och längtar tills vi ses nästa gång..

Senaste gångerna vi sågs var det mycket bus ifrån dig...
Saknar att ha dig i knät mysandes framför tv:n.
Framför lite TV.
Vet inte vad du lär dig för bus men önskar jag visste..
Saker som hänt sen vi sågs är att du fått en till lillebror!!
Någon minut gammal..
Växer fort och busig som få..

6 Veckor och 5 dagar gammal.. vad tror du om det Theo? :)
 Utöver detta så busar Anton på precis som du gör var gång vi ses..
Massor av gos finns det..
Springa och hoppa i polen det kan dom..


När man busar mycket så är det viktigt med sömn..
 Sen har vi Adam som hittar på många tokiga saker..
Är man trött så är man..
Precis som du Theo.. SPINDELMANNEN!!


Mysigt på midsommar, hoppas du kan följa med någon annan gång..
Sedan leker dina bröder för fullt med din kompis Liam, även hemma hos din Farfar..
Cyckla runt lite hos Farfar och se om det finns lite bus man kan göra..
Viktigt att handmata Farfars fiskar..
 Sen har vi döpt "Filip Arvid Merlin" i kyrkan och passade på att förnya Julia(Yolanda) och mina löften ifrån när vi gifta oss så vi kunde vara lite extra fina.. synd att du inte kunde vara med, fanns mycket god tårta efteråt.. :)
Förutom dig Theo och dina bröder så Älskar jag din Extra Mamma :)
 Sen vad händer mer... jo vi har några hummlor som byggt ett bo i vårat förråd, inte varje dag man ser något sådant..
Dom har byggt boet i fårskinns pälsen.. mysigt tyckte dom..
Utöver det så hjälpte jag nyliggen en kompis att gräva upp en massa sten, det var himla kul att åka grävmaskinen.. Dina syskon fick åka lite dom också..
Köra grävare i en stor "Sandlåda" det är kul..
Sen kom jag fram till en bil som krockat idag.. inte så kul men det händer att man kommer fram till bilolyckor nu när man kör lastbil när man kan..
Vad kan man lära sig här.. kanske.. låt inte en ringande telefon störa dig..
Jag råkade tappa lite målar färg en dag på jobbet...
Snart ska du veta att din Farbror ska få ett barn också.. Det hade ingen av oss trott men till allas förvåning så har min bror vuxit upp.. lite alla fall.. Så nästa gång du kommer hit så har du fått en till kusin också.. det är inte så dåligt.. Samt att Farbror Johan har skaffat sig en tjej som heter Viktoria och gift sig med henne.. det är inte dåligt av honom att äntligen fånga storfisken och kroka på en ring på henne.. Du kanske hinner träffa dom 2 snart 3 nästa gång också..
Anton och Adam fick vara med på bild dom också..
Så 8 år och 1 dag gammal.. tiden går fort och jag har tyvärr inte varit vid dig under den senare delen av din uppväxt men om du någon gång skulle vilja.. så är du alltid välkommen hem till din Pappa, Bror Anton, Bror Adam, Bror Filip och Julia.. Finns alltid plats i sängen för dig också..

Hoppas vi kan ses snart, om du ändå inte bodde så långt bort så skulle vi kunna setts varje dag..

Men när du blir äldre så hoppas jag du kan komma hit oftare..

Ta hand om dig nu och även om du kanske glömmer mig ibland och inte vill prata i telefonen med mig så ÄLSKAR JAG DIG!!!

Puss och kram från din PAPPA :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar