lördag 5 maj 2012

Guild Wars 2 KRIS!!

Familje kris!!

Då man studerar till Yrkeschaufför med Fru och 3 Barn så gör man nu ett tappert försök till att få lite avkoppling med det mest sociala spel som ska komma och skaka om grunden i vad MMORPG är.. Guild Wars 2!!

plugg.. barn... och FRU!! det blir inte mycket till Ekonomi över, blir till att leva på vatten och bröd nån vecka om man ska köpa spelet.. Så dök denna möjlighet för mig samt alla andra som sitter i liknande sits upp.. vem som helst kan få en chans till att vinna spelet!! Jag satte igång direkt med detta lilla projekt Min blogg sida.. Alltid funderat över att göra detta och för Guild Wars 2 så gör jag mycket för att minska stressen på det ekonomiska, då tid är pengar så är detta arbete en väl värd investering..

Så hoppas denna ansträngning ger mig lite frukt så jag på bästa sätt kan uppleva Tyria som det ska upplevas..