söndag 6 maj 2012

Framtidsvisionen

Vad händer närmaste tiden framöver..

DIABLO 3
Ska se om jag kan låna bror mins konto för att lira lite nu när man än en gång ska hindra Ondskan från att ta över oss alla.. Ser starkt fram imot detta efter att testat spelat i open beta så blev jag såld på något jag inte trodde jag skulle tycka om.

Rättegång i Finland
Lite strul som vanligt med Vårdnaden och umgänget kring Theo Persson men man jobbar på och kommer aldrig ge upp kampen om att få hem honom ifrån den största missen jag gjort i mitt liv.. men ingen är perfekt dock så står jag för det jag gjort och älskar min son och kommer alltid finnas där för honom ävan fast man konstant blir tillsagd att han inte vill ha med mig att göra.. Kan inte förstå att någon vill sära på pappa och barn så gärna att man baktala den andra om att han/hon inte är vad han/hon är..

Guild Wars 2
För dom som inte förstått så hoppas man på lite beta action men tar vad man kan få med alla live streams tills dess att gudarna kan välsigna mig med spelet.. det vore underbart.. Datum för release är inte satt men när det är reda så kommer det vara en välsignelse..

Basketboll F96/Dam
Träningarna på sommaren blir 1 träning i veckan sedan får man hoppas på att intresset ligger i för lite egen träning så ser jag fram emot en säsong med många bra matcher där man kan utvecklas både som tränare men även se hur spelarna kliver fram och gör det jag lärt dom till verklighet och plockar ner motståndarna på jorden.. första hindret är Göteborg för F96 tjejerna.. ska bli roligt att höra hur den upplevelsen slutade som.. 2 veckor kvar tills det att dom far iväg.. hoppas jag hinner köra lite extra hårt med dom nu inför så dom kan känna att dom kan lira bra och rolig basket där nere..

Utbildning Basket Coach
Har sökt till Steg 2 utbildning som ledare/coach inom basketboll och hoppas det löser sig då jag vill gå vidare och komma högra inom sporten där nästa steg blir söka mig till landslagserfarenhet men för detta krävs steg 2 utbildningen.. vet inte om jag prompt måste slutför den innan man kan söka till hösten för att komma med inom verksamheten kring utveckling av unga talanger.. Steg 2 utbildningen är 3 tillfällen första 2 innan hösten sista i Januari 2013 så hoppas det löser sig så man inte bara behöver vänta på valideringen ett extra år för att kunna gå vidare..

Studierna
Yrkesförare ska man bli.. Det är roligt siktet ligger på Miljötransport så man kan om en 5 år eller nåt gå mot mer skrivbord och transport ledare men fokus på utveckla verksamheten mot en starkare framtid för Arbetsplatsen men även själva yrket i sig.. Så länge man kan drömma finns det hopp..

Frugan
Hon vill öka på sin kompetens med utbildning även hon dock för ekonomins skull så måste jag själv ha jobb innan hon kan gå vidare med något sådant..

Hemort
Just nu är man fast men framtiden ser ljus ut att komma vidare i livet och se nya platser och träffa nytt folk.. Vem vet var man hamnar men stan är för liten så blir till att testa vingarna inom snar framtid..

---------------------------------
glöm nu inte att "Behandla din omgivning såsom du själv vill att dom ska behandla dig" iom det förvänta dig inte bli bättre hörd än vad du själv hör andra..
---------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar