söndag 6 maj 2012

Theo Persson

Ser fram imot den dag då man kan lägga allt tjafs din mor kastat på mig under flera års tid.. Jag har aldrig gjort henne något ont även om man på senare tid kanske önskat henne lite otur så är hon nu och för alltid din mor min son och det kommer jag aldrig ta ifrån dig såsom hon har gjort med din pappa..

Hoppas vi ses snart nu då jag kommer med förhoppning att en gång för alla avsluta problemet med hur man ska kunna få träffa dig i hör och häpna finsk domstol.. vem hade trott att man skulle behöva betala dyrt för att reda ut detta tänk vad mycket roligt man kunnat göra för dom tusenlappar hon tvingat mig kasta bort för att få träffa dig.. men jag är inte bitter på dig Theo för du är värd det och mycket mer..

Saknar dig och tänker på dig varje dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar