onsdag 16 maj 2012

Theo Persson!

Nästa vecka min son då ska jag KRAMA om dig så du vet att du lever.. saknar dig enormt..

Ska fixa så jag och pappa kan få träffa dig efter domstolen på fredagen, hade velat träffa dig redan på torsdag men din mor tyckte att det var olämpligt av någon anledning och då har jag inte mycket att säga till om tyvärr.

Ser fram imot att få ha dig några veckor nu i sommar så vi kan umgås som det bör vara spela lite spel, titta lite film, leka lite ute, mysa med dina syskon.. ja det ska bli väldigt trevligt att kunna få träffa dig igen..

Ses snart min son.. du är saknad.. därav din bild på min facebook, på skrivbordet på datorn och stor bild på dig i tv rummet.. ser dig varje dag såsom du var får nåt år sedan så dags att uppdatera mina bilder på dig då man inte ser nåt av dig men ändring är på väg..

Sköt om dig så kan jag ta med mig lite Nintendo DS pokemon som vi kan leka lite med tillsammans om du vill på fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar